top of page
2c0e8d43-f796-49a5-84d4-4e548eed8a64.jfif

STRONG

RESPONSIBLE

BRAVE

2021-09-30_14-18-58.gif

01/ СТРАТЕГІЧНА АРХІТЕКТУРА

В основу успішності системних та цілісних рішень учасників програми закладено роботу з методологією Школи дизайну систем

СТРАТЕГІЧНЕ МИСЛЕННЯ

Сучасні стратегічні і системні концепції. Розвиток спроможностей. Формування креативних рішень і прояв лідерства під час розробки стратегічної ідеї, візії, місії та цінностей. Природа та характер систем. Закриті та відкриті системи. Вступ до системного мислення, різниця поведінкової логіки в окремих елементах та в цілому в системах. Логіка змін: правила та парадигми. Зміна природи лідерства. Природа ідеї, яка трансформує і структурує відкриті системи.

СИСТЕМНЕ МИСЛЕННЯ

Cистемний підхід у сучасному світі. Дефініція основ: цілісність, зв’язки, причинність, динаміка, масштабування системи. Складність систем, як елемента стратегічного середовища. Складні адаптивні системи: як стратегічні лідери знаходять пояснення таким системам, як розуміння складної адаптивної системи допомагає лідерам розробляти і впроваджувати успішні стратегії. Основні принципи, правила й інструменти системного мислення. Бачення цілого, зміцнення впливу і передбачення подій. Поняття «зворотного зв’язку» як засобу впливу на зміни.

ІНСТИТУЦІЙНЕ ТА ОСОСБИСТІСНЕ ЛІДЕРСТВО

Cтратегічне лідерство та виявлення проблем, з якими працюють лідери на стратегічному рівні. Психологія лідерства (сучасна теорія лідерства  тощо). Роль лідерів на стратегічному рівні та характеристики успішного стратегічного лідерства. Проблеми, спокуси та внутрішні випробування пов'язані з підвищенням рівня індивідуальної відповідальності. Привілеї та автономія разом з інституційним управлінням.

ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОЇ ІДЕЇ ТА СТРАТЕГІЇ 

Стратегічна ідея: візія та місія як ДНК системи. Методологія ціннісного (продуктового) та клієнтського виміру як композиційна основа моделювання інфраструктури систем державного управління. Клієнти і продукти в системах. Границі систем. Баланс систем. Підхід до формування стратегічної ідеї в якості основи для розробки стратегії.

ДИЗАЙН СИСТЕМ, ЕКОСИСТЕМ

Мультиплікація результатів і впливів в реалізації стратегії розвитку України  через створення екосистем та використання їх спроможностей. Ключові системи і підсистеми. Визначення пропозиції цінності та формування клієнтського ряду. Визначення ролей, ключових гравців системи. Посилення спроможностей інституцій, організацій та компаній України ресурсами, компетенціями, технологіями, впливами інших гравців. Міжінституційні відносини: співпраця та координація на національному, урядовому, організаційному рівнях. Узгодження стратегій та цілей з іншими інституціями, впливовими гравцями. Досягнення балансу інтересів між гравцями. Модель Value Net. 

МОДЕЛЮВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

Принципи налаштування організацій на логіку створення цінностей. Зміна ролей в організації. Бізнес-процеси стратегічного рівня. Моделювання бізнес-процесів верхнього рівня. Декомпозиція ідей стратегічного рівня до процесів і ролей. Бенчмаркінг процесів. Зміна організаційної культури як зміна способу прийняття рішень в організації.

READ

ABOUT

THIS

Kopiya_Bez_nazvi-2_2-022.png
Ill_Tri-chesnoti-novogo-chasu_437x437.jpg
SSA5__Viktor_Ivanchik (1).png

Видання ThePage спільно зі Smart Holding у серії бізнес-подкастів Smart Talking розібрались в тому, як коронакриза і, можливо, наступна за ним глобальна рецесія вплинуть на стратегічне планування компаній. Як тепер управляти своїми планами й що залишається важливим для бізнесу попри кризу, читайте у матеріалі та слухайте в подкастах.

Сьогодні як у західному світі, так і в Україні ми помічаємо повернення філософії в публічний простір. Ми бачимо зростання інтересу до філософії в широкому значенні. Вона пов’язана з набором певних навичок, у яких нині відчувається все більша потреба: вміння читати, писати та говорити. Зараз ми відчуваємо потребу заново відкривати в собі ці компетенції.

«Астарта-Київ» — один із найбільших українських агрохолдингів, акції якого торгуються на Варшавській фондовій біржі. Щоб досягнути такого результату та вийти у серпні 2006 року на IPO, компанії довелося пройти через довгий та непростий шлях трансформації. Власники та менеджмент зі своєю задачею впоралися.

bottom of page