Статті
Видання ThePage спільно зі Smart Holding у серії бізнес-подкастів Smart Talking розібрались в тому, як коронакриза і, можливо, наступна за ним глобальна рецесія вплинуть на стратегічне планування компаній. Як тепер управляти своїми планами й що залишається важливим для бізнесу попри кризу, читайте у матеріалі та слухайте в подкастах.
Видання ThePage спільно зі Smart Holding у серії бізнес-подкастів Smart Talking розібрались в тому, як коронакриза і, можливо, наступна за ним глобальна рецесія вплинуть на стратегічне планування компаній. Як тепер управляти своїми планами й що залишається важливим для бізнесу попри кризу, читайте у матеріалі та слухайте в подкастах.
Генеральний директор та співзасновник EVO, випускник програми «Школа стратегічного архітектора» в Києво-Могилянській бізнес-школі Микола Палієнко розповів, як його компанії вдається не тільки утримуватися на плаву під час карантину, але й запускати нові продукти і зберігати прибутковість бізнесу.
Співзасновник та керівний партнер компанії UDP Renewables Сергій Євтушенко поділився власним досвідом роботи у відкритій системі та ефективністю методології програми «Школа стратегічного архітектора» у Києво-Могилянській бізнес-школі (kmbs)
Історія успіху компанії Intertop, що реалізувала свої задачі завдяки екосистемному підходу, трансформувала бізнес та змінила бізнес-модель, може бути показовою не тільки для фешн-проектів, а й для будь-якого підприємства, яке дивиться у майбутнє. Сьогодні управлінець вже не може мислити границями тільки своєї компанії чи компаній-партнерів. Потрібно включати до своєї системи інших гравців.
Виконавча директорка Інституту “Республіка”, співзасновниця Всеукраїнської ініціативи “Активна Громада”, учасниця п’ятого набору Школи стратегічного архітектора
Ми живемо у світі відкритих систем, тому для успіху організації (державної чи культурної інституції, бізнесу тощо) потрібно вміти бачити себе частиною ширшої системи та взаємодіяти з іншими її гравцями. Якого результату можна досягти, змінивши своє мислення? І якими є передумови для змін великих систем? Про це розповіла Гелена Саврук, керівна партнерка Могилянської стратегічної агенції (MSA), керівниця програм «Школа стратегічного архітектора» та «Стратегічне лідерство в секторі безпеки та оборони України» у kmbs.
Інтерв’ю з деканом Києво-Могилянської бізнес-школи про те, що таке трансформаційне лідерство, де брати ресурс та коли управлінцям потрібна інтелектуальна провокація.
Понад вісім років я керую екосистемами. Досвід створення бізнес-екосистем, управління ними, входження в інші екосистеми дозволяв мені безболісно збільшувати вартість бізнесів у 2−3 рази.
Сьогодні як у західному світі, так і в Україні ми помічаємо повернення філософії в публічний простір. Ми бачимо зростання інтересу до філософії в широкому значенні. Вона пов’язана з набором певних навичок, у яких нині відчувається все більша потреба: вміння читати, писати та говорити. Зараз ми відчуваємо потребу заново відкривати в собі ці компетенції.
Деніел Пінк — автор чотирьох світових бестселерів. Його книги перекладено 34 мовами. У 2013 році Деніел увійшов до списку найкращих бізнес-мислителів Thinkers 50.
Марина Стародубська - інтелектуальна керівнииця програм управлінського розвитку з репутаційного менеджменту в Києво-Могилянській бізнес-школі, партнерка-керівниця комунікаційної компанії TLFRD
Олександр Саврук — кандидат економічних наук, декан kmbs. Спеціалізується на стратегічному менеджменті, філософії бізнесу, управлінні змінами. Також є членом Вченої ради та ректорату Києво-Могилянської Академії, української асоціації менеджмент-консультантів та працював радником міністра економіки з мікроекономічних питань. Партнер "Могилянська Стратегічна Агенція" - Action Tank.
Маленька компанія стає партнером глобальної корпорації — і виходить на новий рівень розвитку. Бізнес миттєво «перепаковує» рішення, підлаштовуючись під потреби клієнта. Все це стає можливим завдяки логіці відкритих систем. Що це таке і як стосується українського бізнесу?
Як створити таку додану цінність, щоб результат перевершував вкладені ресурси не на відсотки, а в рази (а краще — на порядки)? Таке питання ми поставили перед собою під час міжнародного навчального модуля учасників MBA kmbs, який відбувся в США і Нідерландах.
Відео